چمن مصنوعی|گروه صنعتی تولید و پخش ایران چمن 24|فروش چمن مصنوعی با قیمت کارخانه

خرید اینتلیژانت با قیمت چمن مصنوعی جنس اصلی | با گارانتی معتبر ایران نصب

گرانول چمن مصنوعی
قیمت طول (متر) عرض (متر) مساحت متراژ قابل خرید
38,000 تومان
مبلغ قابل پرداخت : 38,000 تومان
نیوساد
نام برند : نیوساد
+ موارد بیشتر

گرانول یا خرده لاستیک برای زمین چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال

1-کاربرد گرانول چمن مصنوعی چیست؟
2-مواد تشکیل دهنده گرانول چیست؟
3-بهترین گرانول برای چمن مصنوعی ورزشی چیست؟
4-آیا گرانول برای زمین های ورزشی فقط استفاده می شود؟
5-طریقه اجرای گرانول بر روی چمن مصنوعی چگونه است؟
6-چرا از گرانول باید استفاده کنیم؟
7-قیمت گرانول برای چمن مصنوعی چقدر است؟

1-کاربرد گرانول چمن مصنوعی چیست؟
کاربرد گرانول در چمن‌های مصنوعی دقیقاً به این صورت است که در هر متر مربع مصنوعی ورزشی حدود 30 کیلوگرم شن سیلیس استفاده می گردد و این الیاف به خوبی پخش می شود سپس بر روی آن حدود 5 کیلوگرم گرانول لاستیک استفاده می شود.

گرانول زیمن چمن مصنوعی
کاربرد گرانول لاستیک برای چمن مصنوعی دقیقاً برای این است یک حالت نرمی و ارتجاعی و تا حدودی فنری را برای بازیکن ایجاد کند و مورد دیگر این است که در تکلها و فشارهای شدید بر روی چمن مصنوعی الیاف از بین نروند و بیشتر فشار را همین گرانول ها به خود جذب می کنند.

2-مواد تشکیل دهنده گرانول چیست؟
مواد تشکیل دهنده گرانول دقیقاً مواد نفتی است و تا حدودی هم مواد طبیعی اگرچه هر دوی آنها در نهایت کاملاً طبیعی هستند اما گرانول کاملاً از لاستیک تشکیل شده است و در این سیستم متاسفانه چندین قیمت و کیفیت وجود دارد برای مثال گرانول هایی که ایران 24 استفاده می کند دقیقاً لاستیک تریلی و لاستیک های بسیار سنگین هستند که خرد شده اند.

گرانول ریزی زمین چمن مصنوعی
این لاستیک ها کیفیت بسیار بالایی دارند در صورتی که در نوع دیگری از گرانول ها شاهد این هستیم که موادی همانند تیوپ لاستیک راهم در آن گنجانده اند و در برخی از موارد هم ضایعات مواد پرسی برای مثال تولید کننده واشر ها و اقلام این چنینی مواد پرتی خود را به این لاستیک های اصلی اضافه می کنند و با قیمت بسیار بیشتری می فروشند در صورتی که گرانولهای لاستیک اصلی شاید حدود 5 سال کار کنند اما موادی همانند تیوب و مواد پرتی تولیدکنندگان واشر و دیگر کالاهای ضعیف حدود چند ماه کار نخواهد کرد.
برای همین است که قیمت ها کاملاً تفاوت دارد البته در برخی از موارد هم دیده شده که خاک لاستیک یا همان لاستیک هایی که پودر شده هستند در بین گرانول ها ریخته می شود که وزن بیشتری را ایجاد کنند.

پخش گرانول زمین چمن  مصنوعی فوتبالی

3-بهترین گرانول برای چمن مصنوعی ورزشی چیست؟
بهترین گرانول برای زمین چمن مصنوعی خصوصاً فوتبال و فوتسال گرانول سبز رنگ و جنس اصلی میباشد البته این محصول بسیار گران است و معمولاً در بین هر 1000 زمین چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال شاید یکی از آنها از این نوع گرانول استفاده کند البته آنقدر هم گران نیست چون با گرانول لاستیک که از ضایعات تولید می‌شود مقایسه می‌شود و گران جلوه می‌کند که همین مورد باعث انتخاب اشتباه می گردد.

گرانول لاستیک چمن مصنوعی
اما پس از گرانول سبز رنگ هیچ انتخابی بهتر و بالاتر از مواد خرد شده توسط دستگاه های حرفه ای نیست آن هم در صورتی که از لاستیک تریلی و ماشین آلات سنگین استفاده شده باشد چون دارای تراکم بسیار بالایی هستند و در زمان بالایی معمولاً خورد تر و پودر میشوند.


4-آیا گرانول برای زمین های ورزشی فقط استفاده می شود؟
دقیقاً فقط برای زمین های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد که البته در 99 درصد مواقع در زمین های چمن مصنوعی فوتبال و زمین های چمن مصنوعی فوتسال استفاده می‌شود و معمولاً در دیگر پروژه‌ها فقط از شن سیلیس استفاده می شود.

5-طریقه اجرای گرانول بر روی چمن مصنوعی چگونه است؟
اگر چمن مصنوعی را نصب کرده باشیم و بر روی هر متر مربع حدود 30 کیلوگرم شن سیلیس استفاده کرده باشیم دیگر نوبت گرانول است که بر روی چمن مصنوعی کاملا پخش بشود برای این کار از دستگاه های تمام اتوماتیک که در مقاله و محصول برس چمن مصنوعی کاملاً آن را شرح داده ایم استفاده می کنی و در هر متر مربع حدود 5 کیلوگرم گرانول لاستیک را پخش و پهن میکنیم.
گرانول سایز 3 تا 5
نکته قابل توجه در طریقه اجرای گرانول بر روی چمن مصنوعی در حقیقت این است که کاملا به صورت یکدست این کار انجام بشود در غیر این صورت یک نقطه پر از گرانول باشد و نقطه دیگر گرانولی نداشته باشد یا کمتر داشته باشد هیچ عنوان کار درست پیش نخواهد رفت.
6-چرا از گرانول باید استفاده کنیم؟
کاملاً مشخص است که ایجاد نرمی در زیر پای بازیکن با لاستیک اتفاق می‌افتد و لاستیک همیشه دارای دو صفت می باشد نرمی و حالت ارتجاعی که ایجاد می‌کند و همین مورد باعث میشود که بازیکن ها بر روی چمن بازی کنند نرم‌تر و حالت فنری را به آنها بدهد.

نکته دیگر که بسیار مهم است این است که هر ضربه ای که وارد میشود از طریق پای بازیکن و آن کفش ها اگر گرانول وجود نداشته باشد تمام فشارها بر روی نخ ها آورده می شود و معمولاً پس از چند ماه آن چمن مصنوعی از بین میرود.
7-قیمت گرانول برای چمن مصنوعی چقدر است؟
قیمت گرانول مخصوص چمن مصنوعی ورزشی هر کیلوگرم تقریباً حدود 5 هزار تومان میباشد اما اگر همین گرانول را با لاستیک خودروهای سبک تولید کنیم شاید به کیلویی هزار تومان هم برسد و اگر همین گرانول را با مواد دور ریز تولیدکنندگان مواد لاستیکی یا اصطلاحاً پرتی ها استفاده کنیم شاید کیلویی 500 تومان هزینه داشته باشد.
خرده لاستیک روی چمن
اگر بخواهیم برای شما مثال بزنیم دقیقا همانند این است که یک خودروی بسیار لوکس یک میلیارد تومانی یا ده‌ها میلیارد تومانی را خریداری کنیم و در زیر آن از تایرهای استفاده کنیم که تاریخ گذشته هستند و هیچ آج و گلی ندارد یا از لاستیک های ارزان قیمت دست دوم استفاده کنیم قطعاً آن خودروی چند میلیاردی را به علاوه جان افرادی که در آن وجود دارند را به خطر می‌اندازد و شکی در این موضوع نیست.

دقیقا به همین صورت است باید دقت کنیم که اگر قیمت بیشتری را پرداخت می‌کنیم صرفاً جهت کیفیت کالا می باشد و نباید برای چند میلیون تومان کمتر یا بیشتر چند میلیارد و چند جان را از بین برد.

باز هم تاکید میکنیم از گرانول های لاستیک مرغوب و عالی استفاده کنید چون شما امروز کمتر از 500 میلیون تومان برای 800 1000 متر مربع اجرا و محاسبه نمی گردد اگر بخواهیم 500 میلیون تومان را فدای 10 میلیون تومان کنیم دیگر پرواضح است که چه اتفاقی خواهد افتاد.
برای مشاوره بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا بهترین خدمات و محصولات را خدمتتان ارائه کنیم.
با سپاس فراوان تیم فروش و فنی سایت ایران چمن

 
گرانول چمن مصنوعی در واقع خرده لاستیک هایی هستند که بین نخ های چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد
این نوع از خرده لاستیک ها معمولاً با سایر سایزهای 3 تا 5 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد البته کاربرد این نوع گرانول ها بر روی چمن مصنوعی برای ضربه پذیری یا ایجاد حالت ارتجاعی برای زیر پای بازیکن ها مورد استفاده قرار می گیرد.
زمین چمن مصنوعی
باید توجه کرد که گرانول های مخصوص چمن مصنوعی حتماً بدون دوده بدون نخ بدون سیم یا هرگونه مواد دیگری باشد البته قابل توجه است که در بسیاری از موارد البته در خارج از کشور از گرانول های تولید شده سبز رنگ مخصوص چمن مصنوعی استفاده می‌شود که البته قیمت چندین برابری نسبت به این نوع از گرانول ها دارد.
گرانول چمن مصنوعی
و قطعاً اگر صد زمین چمن مصنوعی احداث شود معمولاً شاید یکی از آنها از این لاستیک های مخصوص بهره ببرد زیرا قیمت آن ها بسیار در ایران و در خارج از کشور بالا نیز می باشد و بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد حالت ارتجاعی برای زیر پای بازیکن ها برای پر کردن بین نخ‌های چمن مصنوعی خرده لاستیک های خودرو می باشد که شرکت نیوساد بهترین و برترین آنها را در اختیار دارد و برای عرضه و فروش در سایت فروشگاهی خود و همچنین در انبارهای خود در سراسر ایران دپو کرده است و آماده ارائه به ارگانها سازمانها و مراکز خصوصی می باشد

معایب

معایب کالای مربوطه

مونتاژکننده

مونتاژ کننده یا کشور بافنده فرش ایران

نظرات

حسن
۱۳۹۸/۰۶/۱۷۰۰
پاسخما از همین گرانول خریدیم برای زمین چمن مصنوعی شهرمون و در زمین چخش کردیم خدایی خوب بود دم شما گرم
مدیر
۱۳۹۸/۰۶/۱۷۰۰

درود بر شما بسیار خرسندیم از این پیام شما بزرگوار خوشحال میشویم که بازهم در خدمتتان باشیم سپاسگزاریم

حسن
۱۳۹۸/۰۶/۱۷۰۰
پاسخما از همین گرانول خریدیم برای زمین چمن مصنوعی شهرمون و در زمین چخش کردیم خدایی خوب بود دم شما گرم
محصولات مشابه

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از پیشنهادات و تخفیفات ویژه و اخبار سایت مطلع شوید

درباره ما

مرکز پخش انواع چمن مصنوعی در ایران عراق و افغانستان از سال 1385