چمن مصنوعی|گروه صنعتی تولید و پخش ایران چمن 24|فروش چمن مصنوعی با قیمت کارخانه

خرید اینتلیژانت با قیمت چمن مصنوعی جنس اصلی | با گارانتی معتبر ایران نصب

چمن مصنوعی برای پارکینگ و 10 نکته طلایی

چمن مصنوعی برای پارکینگ و 10 نکته طلایی
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/11/03 2 نظر

آیا می توانید از چمن مصنوعی برای پارکینگ منزل خود استفاده کنید؟

آیا می توانید روی چمن مصنوعی رانندگی کنید؟

چگونه از چمن مصنوعی در پارکینگ خانه خود استفاده کنید؟

بحران کم آبی در سراسر نقاط جهان یک امر شایع و آشکار است. از طرف میل درونی انسان ها برای داشتن فضای سبز در اطراف محل زندگی و حتی محل کار نیز انکار نشدنی است. پس باید چه کرد؟
این روزها تکنولوژی جدیدی به گوش مان می خورد که خبر از ایجاد فضای سرسبز بدون نیاز به آبیاری را به ما می دهد: چمن مصنوعی. 

کفپوش پارکینگ چمنی
زمانی که این عبارت را می نشویم، اولین چیزی که به ذهن مان خطور می کند، زمین های فوتبال است. اما جالب است بدانید که استفاده و کاربرد از چمن مصنوعی تنها به زمین های ورزشی محدود نمی شود. شما می توانید از آن برای تراس، بالکن، حیاط، پشت بام، محیط اداری و هر جای دیگری که دوست دارید استفاده کنید. به طور مثال حتی می توانید چمن مصنوعی را در پارکینگ منزل خود نصب کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید. می پرسید چگونه؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار جالبی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم. 

چرا باید از چمن مصنوعی برای پارکینگ استفاده کنم؟

چمن مصنوعی بادوام است و نیازی به آبیاری و هرس کردن و کود دادن و سایر دردسرهای چمن طبیعی را ندارد و در عین حال محیط سرسبز و شادابی را حتی برای پارک خودرو تان مهیا می نماید. این ها همه در شرایطی است که چمن مصنوعی را در مسیر پر تردد ماشین ها نصب نکنید. زمانی می توانید از مزیت های بی شمار آن بهره مند شوید که از آن تنها برای پارک ماشین خود به کار ببرید.

چمن پارکینگ
 

طراحی چمن مصنوعی برای پارکینگ

برخی خانواده ها می خواهند تا محوطه پارکینگ خانه شان نمای بسیار جذاب و زیبایی داشته باشد و حتی برای تردد ماشین ها نیز مناسب باشد. در این صورت می توانید از چمن مصنوعی بین سنگی برای پارکینگ استفاده کنید. به این ترتیب هم در برابر رفت و آمد ماشین ها مقاوم است و هم زیبایی خود را در تمام طول سال حفظ می کند. 
ایده دیگر چیست؟
می توانید مسیر ماشین رو خود را با هر کفپوش دیگری مانند سنگ موزاییک سیمان و غیره انتخاب کنید و در دو طرف این مسیر از چمن مصنوعی استفاده کنید. به این ترتیب نه تنها چمن مصنوعی با لاستیک ماشین ها در تماس نیست، بلکه محیط سرسبز و شاداب را در پارکینگ به وجود می آورد که واقعا خیره کننده و شگفت انگیز است. 

چمن مصنوعی برای پارکینگ
بی شک این روزها کمتر مهمانی پیدا می شود که خودرو نداشته باشد. پس چرا نباید پارکینگ خانه خود را برای ورود آن ها سرسبز و زیبا کنید؟ با استفاده از چمن مصنوعی پارکینگ علاوه بر ایجاد محوطه زیبا برای ماشین ها، به نمای کلی ساختمان و منزل خود تحولی بزرگی می بخشید که بی شک چشمان هر بیننده ای را جلب می کند. 

ایده دیگر این است که از چمن مصنوعی در مسیر پارک و تردد خودروها به گونه ای استفاده کنید که حالت نواری داشته باشد. می پرسید یعنی چه؟ اولین قدم این است که مسیر لاستیک های ماشین را مشخص کنید. به این ترتیب سطحی که باید با چمن مصنوعی پوشیده شود، مشخص خواهد شد. این موضوع هم چنین مانع رشد چمن ها و علف های هرز طبیعی می شود و جاده سرسبز را برای تردد و پارک ماشین ها مهیا می نماید.

چگونه چمن مصنوعی پارکینگ را نصب کنید

بهترین توصیه کمک گرفتن از تیم متخصص چمن مصنوعی می باشد. شرکت نیوساد سازان ارائه دهنده بهترین و مرغوب ترین چمن مصنوعی، دارای تیم متخصص و مجرب برای نصب و اجرای چمن مصنوعی مطابق با نیازهای شما عزیزان می باشد. 

طراحی چمن مصنوعی پارکینگ
مزیت های به کارگیری یک تیم متخصص برای نصب چمن مصنوعی پارکینگ به این ترتیب است:
●   آن ها به درستی و به طور مناسبی پروسه نصب را انجام می دهند و هم چنین در صورتی که در پایه و زمین مورد نظر مشکلی وجود داشته باشد، در صدد رفع آن بر می آیند. 
●    به شما در تعیین نوع چمن مصنوعی برای پارکینگ حیاط خانه تان کمک می کنند. 
●    از طرف دیگر، این افراد ایده های طراحی و اجرای بی نظیری دارند و باعث می شوند تا بهترین فضای ممکن را در حیاط و پارکینگ خانه خود به وجود بیاورید. 
●    می توانید از این تیم متخصص، توصیه های نگه داری از چمن مصنوعی را دریافت کنید تا به این ترتیب بتوانید سال های سال از آن ها استفاده کنید. 

اگر می خواهید کار و نصب چمن مصنوعی برای پارکینگ را خودتان انجام دهید، باید اصول اولیه و مهم این کار را بدانید. یک اشتباه ساده می تواند تمام پروژه را بر هم بریزد. 

مراحل نصب چمن مصنوعی:

1.بررسی و اندازه گیری محیطی که می خواهید از چمن مصنوعی استفاده کنید (متر مربع).
2.سفارش رول چمن مصنوعی. بهتر است مقدار بیشتری سفارش دهید تا اگر در هنگام برش دچار اشتباه شدید، چمن مصنوعی به اندازه کافی داشته باشید. 

چمن مصنوعی محوطه پارکینگ
زمانی که چمن مصنوعی را تحویل گرفتید، حالا زمان این است که در پارکینگ و مسیر تردید خودرو نصب کنید. اگر می خواهید تمام محوطه مورد نظر را پوشش دهید، کافی است رول چمن مصنوعی را باز کرده و مانند موکت پهن کنید. اما اگر از آن میان لاستیک یا سنگ فرش حیاط خانه تان به کار می برید، به یک موکت بر تیز نیاز دارید. 

سپس باید لایه پایه چمن مصنوعی را روی زمین مورد نظر قرار دهید. کارشناسان پیشنهاد می کنند که یک روز رول چمن مصنوعی را باز نگاه دارید تا چین و چروک های آن صاف شود. زمانی که از صاف و هموار بدون چمن مصنوعی مطمئن شدید، حالا باید به سراغ محکم کاری بروید. مطمئن شوید که لبه های چمن مصنوعی هیچ پارگی و مشکلی ندارند و تمامی اتصال ها درست و صحیح است. سپس لایه چسبی زیر آن را در بیاورید و روی لایه پایه بچسبانید. در نهایت هر گوشه اضافه از چمن مصنوعی را برش دهید تا به خوبی فیت و اندازه زمین مورد نظر شود. 

رانندگی کردن روی چمن مصنوعی

بهترین توصیه این است که روی چمن مصنوعی رانندگی نکنید و از آن برای پارکینگ استفاده کنید. اما در هر صورت می توانید مسیر عبور و مرور خودرو در حیاط خانه خود را با توجه به ایده هایی که در بالا بیان کردیم، سرسبز و زیبا کنید، بدون این که مشکلی به وجود بیاید. 

نیاز به چمن مصنوعی برای پارکینگ منزل خود دارید؟ با ما تماس بگیرید
حالا بهترین زمان است تا
پارکینگ خانه خود را به محیط شاد و جذاب تبدیل کنید. کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. ما بهترین چمن مصنوعی برای پارکینگ را در اختیار تان قرار می دهیم، هم چنین سال های سال است که در این زمینه تجربه داریم، پس می توانید نصب و اجرای آن را نیز به ما محول کنید.

اگر به چمن مصنوعی باکیفیت برای پارکینگ خانه یا حتی اداره و محل کار خود نیاز دارید، کافی است تا با مشاوران ما تماس بگیرید. ما بهترین ها را برای شما مهیا می کنیم. با ما در ارتباط باشید تا هرچه زودتر از مزیت های چمن مصنوعی برای مسیر رفت و آمد ماشین در حیاط منزل تان و یا پارکینگ خانه خود لذت ببرید. 

نظرات

قنبری سعادت
۱۴۰۰/۰۲/۱۸۰۰
پاسخبرای پارکینگ استفاده کردیم فقط ای کاش بقیه جاها رو هم از شما خریده بودیم
بهروز بهمانی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸۰۰
پاسخهرچی خرید کردیم خوب بود نصاب هم به موقع فرستادن خیلی خیلی زود کار جمع شد

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از پیشنهادات و تخفیفات ویژه و اخبار سایت مطلع شوید

درباره ما

مرکز پخش انواع چمن مصنوعی در ایران عراق و افغانستان از سال 1385