چمن مصنوعی|گروه صنعتی تولید و پخش ایران چمن 24|فروش چمن مصنوعی با قیمت کارخانه

خرید اینتلیژانت با قیمت چمن مصنوعی جنس اصلی | با گارانتی معتبر ایران نصب

چمن مصنوعی تزیینی چیست؟ اینارو بدونی کلاه سرت نمیره

چمن مصنوعی تزیینی چیست؟ اینارو بدونی کلاه سرت نمیره
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/03/09 0 نظر

چمن مصنوعی تزئینی چیست و چه تفاوت هایی با چمن مصنوعی ورزشی و دیگر چمن ها دارد و چه موارد استفاده ای دارد؟

چمن مصنوعی تزئینی چیست

چمن مصنوعی تزیینی چیست و در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

و آیا با کاربردهای چمن مصنوعی تزیینی آشنایی کامل دارید؟

در این مطلب در مورد چمن مصنوعی تزیینی و چرا باید از چمن مصنوعی تزیینی با کیفیت بالا استفاده کنیم، توضیح کامل و جامع داده خواهد شد، پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

مورد اول : ارتفاع نخ چمن مصنوعی تزئینی خیلی مهمه که زیر40 میل باشه و تراکم کامل و خوب در غیر اینصورت چمن مصنوعی ورزشی خریدی چون شنیدیم چمن با ارتفاع نخ 5 سانت خریدیم بسیار ارزان !!! در صورتی که اون ورزشی بوده

مورد دوم: خیلی مراقب باشید که چمن مصنوعی تزئینی با لاتکس بخرید نه رزین یعنی چی یعنی توی همین تصاویر محصولات فروشگاه هم معلومه که پشت چمن مصنوعی یک لایه مشکی رنگ تقریبا براق و کامل هست ما به این میگیم لاتکس که بشدت مهمه جنس های دیگه رو اصلا پیشنهاد نمیدیم چون هم طبیعیه تا حدی و هم در کوره پخته میشه

خانه سبز و با پرستیژ با چمن مصنوعی تزئینی

آیا شما به داشتن یک فضای سبز در محل زندگی و یا کار خود فکر می کنید؟ آیا عاشق گل، گیاه و طبیعت هستید اما مراقبت از آنها برای شما بسیار دشوار است؟ آیا نگران هزینه های مصرف آب و حتی برق و یا حتی در مواردی باغبان برای فضای سبز خود هستید؟ اگر چنین است، ما بهترین راه حل را برای شما پیشنهاد می کنیم، چمن مصنوعی تزیینی راه حل بسیار مناسب و بهترین انتخاب برای شماست.

چمن مصنوعی تزئینی چیست

همچنین یک چمن مصنوعی تزیینی، جایگزین زیبا و عملی برای بالکن ها و تراس های شما خواهد بود، لذت بردن از شگفتی های طبیعت و همچنین تجربه حس راحتی و آرامش در خانه خود بدون هیچ زحمتی قابل دست یابی است! شاید تعجب کنید اما بله شما می توانید با ایجاد یک فضای سبز طبیعی با چمن مصنوعی تزیینی این احساس خوب بینظیر را تجربه کرده و به دیگران نیز انتقال دهید. همچنین اگر شما یک فرد خلاق و هنرمند هستید، کارها و چیزهایی که می توانید با چمن مصنوعی انجام دهید، بی پایان و بیشمار است. برای صنایع دستی و یا حتی کارهای بزرگ مانند ساختمان ها، و برج ها، زمین های ورزشی چمن مصنوعی برای پروژه های شما بهترین انتخاب است.

چمن-مصنوعی-تزئینی-چیستچمن مصنوعی ورزشی چیست

آیا حس زیبایی و آرامش برای فرزاندان و محیط زندگی و کاریتان اهمیت دارد؟

شما می توانید یک فرش عریض با چمن مصنوعی تزیینی برای اتاق کودکان خود ایجاد کنید تا احساس طبیعی و لذت بخشی را به کودک و نوجوان خود منتقل کنید و یا حتی می توانید آن را برای تزئین یک نمایشگاه و یا فضای کاری خود برای هرچه بیشتر به چشم آمدن و شیک تر شدن محل کار خود استفاده کنید. این فضای سبز که با چمن مصنوعی ایجاد شده مطمئنا بازدید کنندگان و شرکای تجاری جدیدی را به سمت شما جذب خواهد کرد، و این موضوع به شما این امکان را خواهد داد که یک گفتگوی تجاری جدیدی را شروع کنید و کار خود را گسترش دهید.

چمن مصنوعی تزئینی ارزان

چمن مصنوعی تزئینی لوکس

بسیاری از دفاتر و شرکت های معتبر بین المللی در سراسر جهان از چمن مصنوعی تزیینی در طراحی داخل و خارجی خود استفاده می کنند زیرا در همچین محیطی کارکنان احساس خواهند کرد که در یک فضای سبز دلپذیر و آرامش بخش کار می کنند و این باعث افزایش روند کاری، بهره وری و افزایش رضایتمندی شغلی آنها می شود. بهره وری تضمین شده است! ما تضمین می‌کنیم. چمن مصنوعی همچنین بسیار مناسب برای کاربردهای هنری است. در مراکز فرهنگی شما اغلب می توانید یک قطعه هنری منحصربفرد را با چمن مصنوعی تزیینی مشاهده کنید زیرا احساس و انتقال حس زیبایی در هنر یک امر بسیار مهم و ارزشمند تلقی می شود پس داشتن یک فرش از چمن مصنوعی تزیینی در ایجاد و انتقال این حس بسیار موثرتر خواهد بود.

سبز باش

لذت بردن از باغ و محل زندگی یا کار خود حق طبیعی شماست. داشتن یک محیط زیبا همواره به شما این امکان را می دهد که در زندگی روزمره خود سرشار از انرژی و احساس خوب باشید، داشتن یک زندگی زیبا و سلامت روحی برای شما امری بسیار ضروری و مهم است بعلاوه اگر شما بصورت یک خانواده نیز باشید که باعث می شود این امر بسیار مهم تر جلوه کند. بنابراین بهترین راه حل و انتخاب برای شما ایجاد یک فضای سبز دلنشین است، رنگ سبز، رنگ زندگیست و باعث افزایش حس و امید به زندگی می شود، شما با ایجاد فضای سبز با چمن مصنوعی تزیینی براحتی خواهید توانست تمام این مزایا را یکجا باهم داشته باشید. این چمن مصنوعی تزیینی بسیار با دوام و منحصر به فرد، و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد و یک راه حل شیک و فوق العاده مناسب برای شما خواهد بود.

طبیعت را با چمن مصنوعی تزئینی به خانه خود ببر

در دنیای مدرن امروزی بهترین استفاده ممکن از حداقل فضای محیطی بسیار مهم است، امروزه با کوچکتر شدن فضای خانه شاید داشتن یک فضای سبز برای همه ممکن نباشد، اما راه حل چیست؟

چمن مصنوعی تزئینی برای بلوار

بهترین راه حل خرید و استفاده از چمن مصنوعی تزیینی است. شما با استفاده از چمن مصنوعی براحتی صاحب یک فضای سبز دلنشین شخصی خواهید بود که می توانید بهترین استفاده از آن را ببرید. داشتن یک بالکن یا یک تراس فلزی، سرامیکی و از این قبیل بسیار بی روح و کسل کننده است، همواره طبیعت انسان به شکلی بوده که رو به فضایی دلپذیرتر سوق پیدا می کند، بدون شک داشتن محیطی گرم و دلپذیر و دیدن گیاهان این احساس را در شما بیدار خواهد کرد، پس بدون شک برای داشتن و ایجاد همچین محیطی نیاز به یک بستر و زمینه سبز دارید و چه چیزی بهتر از چمن مصنوعی تزیینی، بله در این انتخاب بخودتان شک راه ندهید، پژوهش ها اثبات کرده اند داشتن فضایی سبز ناخوداگاه میل به شادابی را در انسان تقویت کرده و آنها را پر انگیزه تر می کند، داشتن تمام این اتفاقات خوب فقط با داشتن یک چمن مصنوعی تزیینی مناسب امکان پذیر است که در کنار آن خواهید توانست فضای سبز خود را هرچه بهتر گسترش دهید و آنگونه که می خواهید آنرا بسازید.

لوکس و شیک باش فقط با چمن مصنوعی تزئینی و تمام

با پیشرفت علم و تنوع زیاد در طراحی و معماری مدرن ساختمان ها، استفاده از فضای پشت بام یا همان روف، باعث ایجاد روف گاردن یا همان بام سبز شده است که علاوه بر استفاده هرچه بهینه تر از فضای ساختمانی باعث ایجاد یک فضای سبز و منحصربفرد شده است که نظر هر بیننده ای را بخودش جلب خواهد کرد. در این بین فضای سبز در پنت هاوس های اختصاصی نیز رو به افزایش است که در تمامی آنها استفاده از یک چمن مصنوعی تزیینی با بالاترین کیفیت همواره به چشم می خورد.

چمن مصنوعی تزئینی برای محوطه

چرا باید از چمن مصنوعی تزیینی با کیفیت بالا استفاده کنیم؟

ما تضمین می کنیم

شرکت بازرگانی چمن مصنوعی نیوساد یا همان ایران چمن سابق، طیف وسیعی از چمن های مصنوعی تزیینی اصل و بسیار با کیفیت و با بالاترین استانداردهای بین المللی و تکنولوژی روز دنیا که به خصوص برای تمامی محیط های ممکن نظیر استفاده در مراکز هنری، ویلا، آپارتمان، شرکت ها و سازمان ها، خانه های شخصی، پارک ها، مراکز ورزشی، آموزشی و تمامی محوطه های بیرونی، نما و سایر اماکن طراحی و تولید شده است را در بر می گیرد. استفاده از چمن مصنوعی تزیینی با کیفیت هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ دوام و کارایی، از لحاظ فرم و چشم نوازی محصول مانند رنگ و حس طبیعی بودن آن است.

طبیعی بودن یک محصول آن هم محصولی مانند چمن مصنوعی بسیار حائز اهمیت است. مسلما نگاه کردن به فضای سبزی که بسیار مصنوعی جلوه می کند اصلا خوشایند نخواهد بود، پس لازمه آن استفاده از یک محصول با استاندارد بالا در سطح جهانی و بین المللی است که با خرید این محصول خیال شما از داشتن یک چمن مصنوعی فوق العاده با کیفیت و چشم نواز و با ظاهر کاملا طبیعی که می تواند سالیان سال در هر شرایطی بخوبی کار کند را راحت کند.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 7

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از پیشنهادات و تخفیفات ویژه و اخبار سایت مطلع شوید

درباره ما

مرکز پخش انواع چمن مصنوعی در ایران عراق و افغانستان از سال 1385